DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Kyosho Mini Inferno

Moje Mini Inferno

    Mini Inferno 4WD Racing Buggy

Jak to vše začalo?

Ze začátku

Když jsem si Mini Inferno koupil, od jednoho kluka ( kterému tímto moc děkuji za báječný model ), bylo MI v bezvadném stavu. Nebyl na něm žádný extra tuning. Mělo přední hliníkové parohy + k němu byli ještě nějaké věcičky. Mělo také základní elektroniku, která celkem držela.

Hned prvního, co jsem udělal, bylo to, že jsem si na něj koupil všechny 3 kuličkové differenciály od Atomicu. Jsou to podle mě ty nejpodstatnější věci, které do začátku koupit, aby MI správně fungovalo. Nebyla to levná záležitost, ale opravdu to stojí za to. Jsou nastavitelné a MI není tak hlučné.

Poté přišli nějaké ty ozdobné věci, které nejsou tak nutné, jako Zadní parohy, Pružiny, Olejové tlumiče dále nějaké potřebné jako Sbíhavost, Ložiska ( kompletně celý model ), atd. Takhle to pokračuje pořád, a každým dnem je na MI něco nové.


Pokračování, aneb nastalé problémy.


S MI jsem jezdil rád, spokojeně a s radostí. Až do dne, kdy jsem si řekl, že přestanu jezdit pořád po silnici, štěrku, hlíně atd a že se vrhnu na skoky. Udělal jsem si velký skokánek z prken a šlo se na věc. Skočil sem asi tak 20x a ozvalo se ze středového diffu hrozné křupání. Nebyl to středový diff, ale ozubené kolo na spojce, které mělo vůli a tak se ohoblovalo. Vyřešil jsem to ložiskem + novým ozub. kolem od Atomicu.

Dále nastal problém s elektronikou. Respektive s regulátorem. Na základní Reglo-Přijímač jsem jezdil 8článek od Intelectu. Docela jsem se divil, že to snáší, až do jednoho dne :-). S MI jsem se rozjel, a zůstalo stát, a už se vůbec nehlo. Tak jsem se vrhl, na vybírání kompletně nové elektroniky.

Volba padla na:
Regulátor Dsys MD30DCRS
Servo Hitec HS-82MG s kuličkovými ložisky
Přijímač Hitec HP-2RNB
Motor Graupner 400 6V

Vše jsem přepájel, naprogramoval regulátor a šel vyrazit testovat. Auto jelo znatelně líp. Má velký odhrab, a na cca 2m už má maximálku. Můj odhad je, že na tento motor to jede cca něco přes 30km/h, ale je to jen odhad. S tímto nastavením jsem do teď spokojený.


Co se chystá ? :

Do budoucna chystám MI pořádně vyšperkovat. Jak? Kompletně bych ho chtěl dát do hliníku s karbonem, a zúčastnit se příští rok sezony 2009 v Čelákovicích. Také po Vánocích chystám koupit novou soupravu. Nejspíš nějakou Syntézu, nebo 2.4Ghz. Uvidíme podle financí.
Na Vánoce se dočkáte nového vzhledu mého MI pro právě zmiňovanou sezonu 2009 a nadále Vás budu informovat o průběhu Vylepšování mého MI.



Měřítko: 1:16 ( délka: 270mm, šířka: 173mm, výška: 100mm )

Hmotnost: Moje MI váží přesných 850g včetně akupacku a bez něj 700g

Pohon: Trvalý pohon všech kol, čili 4WD

Motor: Graupner SPEED 400 6V

Servo: Hitec HS-82 MG s kovovými převody a kuličkovými ložisky

Regulátor: Dsys MD30DCRS s vypínačem

Přijímáč: Hitec HP-2RNB 27 AM mHz

Chassis: Celé osazeno kuličkovými ložisky

               Full tuning by Atomic ( www.rccar.cz )

Vysílač: Kyosho Perfex KT-3 27 AM mHz

Akumulátory: 2x Intelect 1200 Nimh  - 8články

Nabíječka: Protech Mega PEAK 3000

  

Jak šel čas :)))

    

 

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek