DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Kyosho Mini Inferno

Tuning

Tuning

Poloosy Xspeede

Jedná se o poloosy, které umožňují použití kol z modelů v měřítku 1/10. Na sériové unašeče použít kola nelze, protože jsou menší. Dát na MI unašeče z desetiny by nějak stvořit šlo, ale kola by zase drhla o kastli při plném rejdu. Tak se sešlo pár hlav :)) od f. Xspeede a vymysleli konverzaci poloos, na které půjdou všechna kola z desetin.

Hlavní nevýhodou bylo, že na MI je malý výběr kol a některé nejsou moc kvalitní. Dále, při použití jiných hexů kola drhly. A to bylo hlavní prioritou, co se musí odstranit. Tyto poloosy jsou delší než ty origo, a celé auto rozšíří cca o 3cm. Čili z každé strany o 1.5 cm. To autu přidává na stabilitě a také Vám zaručuje, že kola nebudou drhnou o kastli (podvozek).

Montáž je velice jednoduchá. Poloosy jsou zbarveny stejně jako ty sériové, takže víte, které kam dát. Stříbrné dopředu a černé dozadu. Pak stačí nasadit u mě stříbrné hexy ( jsou i modré, ale řekl jsem si, že modré barvy mám na autě už dost :)) ) a nasadit kolo, dle libosti. Mě se doma válely Ripmaxi, tak jsem je hned využil a k autu se moc hodí.

 

Odkaz prodejny na ebay: http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_dmptZRadioQ5fControlQ5fVehicles?_nkw=%09+X+Spede+-+Mini+Inferno+-+Blue+Wide+Track+Conversion&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=X+Spede+-+Mini+Inferno&_osacat=0

Project 2009

Dnes něco povím o novém zbarvení mého MI, protože staré bylo už okoukané, a taky jsem chtěl udělat vzhled podle mých představ.
Začalo to tím, že jsem vymýšlel nějaké barvy karoserie, loga, kola, no prostě, aby se MI líbylo. Dospěl jsem k názoru, že MI bude mít světle zelenou barvičku a žlutozelené doplňky.
Když dorazila karoserie, ihned jsem se na ní vrhl, vyčistil jí, a šel stříkat. Dal jsem asi 5 vrstev po 20 minutých, a druhý den šel stříhat. To si myslím, že povedlo, tak jsem jí nějak polepil a doladil.
Stříkání zabralo asi 2-3 hoďky a přes noc to schlo.
Vystřihování bylo ani né na hodinku, a pak se ještě dolaďovalo jemným smirkem. Nyní ještě bohužel čekám na nový kola, které budou jako konečný prvek, který ještě mému MI schází zdobit autí.
Takže už se nemůžu dočkat až přijdou, a můžu Vám konečně ukázat MI v plné kráse.
Zde je takové slabší foto na ochutnávku :)


 

Zadní blok ramen

Tak přináším zas nějaké to povídání o nových dílech a dnes to budou Zadní vnější ramena. Při jednom ježdění jsem špatně odhadl rychlost do zatačky a vletěl jsem bokem do obrubníku. Najednou z auta vyletělo zadní kolo a plastový zadní blok ramene, který se právě zlomil, se všemi ložisky a poloosou. Došel jsem k autu, a zjistil, že je blok zlomenej. Z toho jsem tedy usoudil, že pokud chci jezdit, budu muset koupit novej :) ale plast už v žádnzm připádě a tak jsem šáhl opět po hliníku a jak je u mě zvykem, tak od firmy Atomic ;). Když součástka přišla ihned jsem se vrhl na montáž. V bloku jsou dvě přesné přihrádky na ložiska, kde jsou plastové kroužky, které slouží k vymezení vůle a tady se o vůli nedá diskutovat. Ve starých plasotvých byla malinká vůle, ale v hliníkových neni žádná. Ložiska pěkně zapadlou do svých přihrádek a pak to stačí namontovat do auta. Jsou tu dvě otazky: Chování auta s Atomic bloky a pevnost ?

Myslím si, že chování je o něco lepší. V zadních kolech nejsou skoro žádné vůle, a tak zadní kola neházeji. K pevnosti nevím co říci :) , přeci jenom je to hliník, takže cdrží více než plast .

  

Nové díly opět Atomic

Tak neska mi přišly nové díly opět od firmy Atomic. Jednalo se o díly, které jsem potřeboval a některé, které jsem chtěl pro stabilnější jízdu + krásu auta. Jsou to díly: Převodová kola ke spojce 24/32z , přední žluté pružiny Hard + zadní oranžové pružiny Medium. Poté ještě pro trošku vyparádění auta Zadní hliníkový držák spodních ramen stupeň -2. Auto s novými pružinami dostalo lepší stabilitu ( už to není tak měkký ) a při prudkém průjezdu zatáčky se auto tak nenaklání, a má menší tendenci se naklánět. Ozubená kola jsem potřeboval, protože jsem ty stará v MI ohobloval svoji blbostí. Jsou prý z houževnatého plastu, takže doufám, že vydrží dýl než ty dosavadní. A ještě jeden díleček :) Zadní Alu držák ramen -2. Ta -2jka znamená stupen zbíhavosti zadních kol. Dosavaď jsem jezdil stupeň jedna, a teď musím říct, že stou 2 má opět auto něco víc na stabilitě, a udržuje se lépe v zatáčkách. Víc už nic. :)

    

Testování Differenciálů Atomic - Part 2.

Takže dnes jsem opět šteloval diffy, aby to konečně bylo podle mích představ. Rozebral jsem tedy nejdříve přední differenciál. Byl utáhlý skoro na maximum, a auto na štěrku i na asfaltu hrabalo předníma kolama, než chytlo odpich. Tak jsem ho povolil, a utáhl tak na 3/4. Zkusil jsem provizorní akcelereaci v pokoji, a ejhle, zdálo se to lepší, ale pořád nějak nezabýrali zadní kola. Tak jsem rozebral zadní diff, který byl utažen něco pod 1/2. Povolil jsem jej, a utáhl něco kolem 3/4 jako přední. Smontoval jsem to, a ozkoušel opět v pokoji akceleraci. Odpich je teď famozní :). Auto krásně zasedne na zadek a vyrazí. Tak jsem to šel pořádně testnout ven. Nejdříve na betoně. Auto opravdu nádherně zasedne na zadní kola, odpíchne se s minimálním hrabáním ( ale malý průhrab tam je ;)) a během chvilky na 1.5m nabere maximální rychlost. Šel jsem jej také otestovat na štěrk, kde se mi první nastavení differenciálů nelíbylo vůbec. Ozkoušel jsem, auto krásně zahrabalo, ale přitom chytilo i pořádnej odpich, a né jako u prvního nastavení, kde jsem čekal 3 s, než se auto vyhrabe. Takže jsem nad míru spokojený, a tohle téma, a štelování ohledné diffů je pro mě konečně uzavřený ;)

Testování Differenciálů Atomic - Part 1.

Takže dnes jsem vyrazil s autem, abych otestoval nové differenciály. Nejdříve jsem si řekl, aby se diffy trošku zaběhly, že je nejdřív protáhnu na asfaltu. Ze začátku auto mělo trošku jinačí zvuk, jako by se zajížděli ty nový zoubky :). No nevím, ale po pár skocích, prohnání auta na šotolině a po tvrdých akceleracích a brzdách si to asi sedlo, auto chytilo ten zprávnej zvuk a šmrnc a už to jelo. Vyjezdil jsem tedy baterku, nechal auto trošku vychladnout, a šel jsem to zkusit prohnat na zahradu. S utáhlou spojkou je pojezd po zahradě úplně jiné ořechové. Do kopce jede auto pekelně svižně, při akceleraci za ním lítá tráva, a je to prostě celkově lepší pojěždení. No ještě ale ty differenciály trošku pošteluju, aby to bylo podle mích představ. To je pro dnešek vše :)

Differenciály Atomic

Takže v pátek mi přišli nové differenciály do mího auta. Jsou z obchodu www.rccar.cz a jsou od firmy Atomic. Přišli mi ihned za dva dny, což mě docela potěšilo, a snimi jsem si rovnou koupil i Vazelínu do kuličkových differenciálů. Výhodou těchto differenciálů je, že jsou kuličkové, nastavitelné, a také od firmy Atomic, takže kvalitní, a myslím si, že už nikdy neodejdou :). Nastavitelnost těchto differáků je výhodou. Každej má radši jinej styl, ale já je nastavil tak, že přední jsem utáhl tak na 3/4 a zadní jsem utáhl něco kolem půlky. Auto krásně zabírá a má perfektní odpych s utáhlou spojkou. Dneska ty differáky pořádně odzkouším, a poté napíšu, jak si vedli a doufám, že obstojí :). Monzáž není nikterak těžká, nejhorší je hledat ty C-čkový sponky po celém pokoji :). To je prozatím vše ;)

   

Co do začátku

Co koupit za tuning pro MI do začátku. MI je offroad, čili auto, určené na dráhu, nebo do terénu. Stím je také zapotřebý počítat stím, že né vše vydrží. Teď vám tedy zde uvedu seznam věcí, které je určitě nutné koupit. Buď vám odejdou sami, nebo vaší blbostí. Takže do začátku určitě kupte olejové tlumiče. Pro rekreační použití vám budou fpohodě stačit ty od Kyosha s hlinikovou čepičkou. Krásně tlumí nárazi, auto kopíruje terén, a nejsou takové nárazy na ostatní součáasti auta při doskoku. Pokud toužíte po lepších, zakupte tedy tlumiče od 3Racingu, nebo ještě lépe od firmy Atomic, které jsou vzducho-kapalinové, určitě z lepší slitiny, a auto se na nich lépe chová.

 

Dále velmi často po buď nechtěném nárazu, nebo opět vlastní blbosti odcházejí přední držáky tlumičů (parohy). Opět je rovnou sáhnout po hliníkových a stačí ty od firmy 3Racing. Je to vlastně jedna z nejnamáhanějších částí auta, a ty hliníkové toho opravdu dost vydrží ;) Rovnou pro jistotu můžete vzít i zadní :)

  

Pokud jezdite na zakladni reglo-přijímač, určitě si také kupte Pasivní hliníkový chladič na motor řady 380

 

A poté také asi ihned po druhém dni ježdění odešlo i servo. Takže jsem ho vyměnil za Hitec HS-85 MG, které má kovové převody, je na tento model dostatečně silné, je osazeno na ložiskách a je rychlé. Oproti původnímu to nelze porovnávat, takže určitě výborná investice. Pokud ale chcete levnější, ale taky dobré, můžete tam dát servo opět Hitec HS-81 ;)

   

No to jsou podlě mě ty nejnutnější věci do začátku pro Mini Inferno. Dále si už kupujte ty věci, které budete potřebovat, nebo které chcete, aby vaše MI vyšperkovali :)))

 

 

 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek